Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky
1. Čo sú všeobecné obchodné a zmluvné podmienky
Tieto Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky (ďalej ako „VOP“) upravujú podmienky poskytovania služieb a predaja tovarov v pohybovom centre OMNiS VITALITY na adrese Justičná 13 a Škultétyho 30, Prešov 08001, ktoré prevádzkuje spoločnosť OMNiS VITALITY, s.r.o., so sídlom Hlavná 29, 08001 Prešov, IČO: 48212512, DIČ: 2120097375, IČ DPH: SK2120097375, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 31676/P (ďalej ako „Prevádzkovateľ“).
Pri registrácii do elektronického prístupového systému a/alebo pri objednaní služieb OMNiS VITALITY, najneskôr však súhlasom so začatím poskytovania služieb, uzatvára Klient s Prevádzkovateľom zmluvu o poskytovaní služieb pohybového centra OMNiS VITALITY (ďalej ako „zmluva“), ktorá sa riadi týmito VOP a tie sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy medzi Klientom a Prevádzkovateľom.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo aktualizovať, zmeniť alebo nahradiť akúkoľvek časť týchto VOP a to kedykoľvek, zmeny oznámi na svojej webovej stránke www.omnisvitality.sk. Je v záujme Klienta pravidelne kontrolovať webovú stránku Prevádzkovateľa, pretože poskytovanie Služieb a predaj Tovarov Prevádzkovateľom sa vždy riadi VOP aktuálnymi v čase poskytnutia Služby alebo predaja Tovaru. Podmienky spracúvania osobných údajov Prevádzkovateľom upravujú tiež Podmienky ochrany osobných údajov OMNiS VITALITY, ktoré sú zverejnené na webstránke www.omnisvitality.sk .
2. Definované pojmy
Pre účely týchto VOP majú nižšie uvedené pojmy nasledovný význam:
Prevádzkovateľ je spoločnosť OMNiS VITALITY, s. r. o., so sídlom Hlavná 29, 080 01 Prešov, IČO: 48212512, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 31676/P. Kedykoľvek sa v týchto VOP uvádza „my“, „nám“ alebo „naše“, referuje to k osobe Prevádzkovateľa.
Klient je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá má záujem využívať alebo využíva služby OMNiS VITALITY alebo nakupuje Tovar v priestoroch OMNiS VITALITY. OMNiS VITALITY je prevádzka Prevádzkovateľa, pohybové centrum OMNiS VITALITY na adrese Justičná 13 a Škultétyho 30, 080 01 Prešov.
Priestory znamená priestory OMNiS VITALITY, v ktorých poskytuje služby fitnescentra, na adrese Justičná 13 a Škultétyho 30, 080 01 Prešov.
Cenník je aktuálny prehľad cien za Služby; cenník je zverejnený na webovej stránke www.omnisvitality.sk a je k nahliadnutiu aj v priestoroch OMNiS VITALITY;
Elektronický registračný a rezervačný systém (ERR) – je systém údajov informácií a technologických zariadení Prevádzkovateľa, prostredníctvom ktorého si môžu Klienti rezervovať služby OMNiS VITALITY, platiť za ne, získať prístup na vstupy do priestorov OMNiS VITALITY a prostredníctvom ktorého Prevádzkovateľ riadi, kontroluje a eviduje vstupy do OMNiS VITALITY a využívanie Služieb;
Prevádzková doba je prevádzková doba OMNiS VITALITY, ktorou je čas nonstop 24/7.
Služby sú služby poskytované pohybovým centrom OMNiS VITALITY podľa čl. 3 týchto VOP, ktorými sú najmä (1) služba pohybového centra ako priestoru na individuálne športovanie a (2) vedené skupinové tréningy podľa rozvrhu OMNiS VITALITY. Služba vedených skupinových tréningov sú dostupné len po predošlej registrácii v Elektronickom registračnom a rezervačnom systéme a rezervácii termínu vopred za podmienok týchto VOP.
Tovar je doplnkový tovar, ktorý si môže Klient kúpiť v Priestoroch OMNiS VITALITY, a to najmä teplé a studené nápoje a výživové doplnky/snacky.
Kredit je časovo limitované predplatné na služby Prevádzkovateľa, ktoré Klient registrovaný v ERR Systéme uhradí vopred Prevádzkovateľovi prostredníctvom platobnej brány na webovej stránke Prevádzkovateľ a s využitím tohto predplatného (Kreditu) môže Klient po dobu platnosti Kreditu rezervovať Služby a platiť za Tovary a Služby Prevádzkovateľa.
3. Obsah a rozsah Služieb
Vstup a využitie priestorov OMNiS VITALITY na individuálne cvičenie:
Základná služba poskytovaná OMNiS VITALITY je vstup pre jedného Klienta do Priestorov OMNiS VITALITY za účelom individuálneho cvičenia a športovania (ďalej ako „vstup“). Táto služba umožňuje Klientovi, aby použil na individuálne cvičenie v súlade s podmienkami bežného užívania a týmito VOP Priestory OMNiS VITALITY s a priestory šatne a hygienických zariadení. Klient berie na vedomie, že vzhľadom na skupinové cvičenia alebo skupinovú prípravu športovcov, môžu byť niektoré miestnosti OMNiS VITALITY uzavreté pre individuálne cvičenie po určitý čas aj bez predchádzajúceho upozornenia a Klient nemá nárok na zľavu alebo vrátenie kreditu v takom prípade z dôvodu, že nemôže takúto časť Priestorov pri vstupe využiť.
Použitie prístrojov je súčasťou vstupu, avšak Klient je povinný rešpektovať pokyny na ich obsluhu, používanie a pokyny personálu OMNiS VITALITY a všetky použité stroje uviesť do pôvodného stavu a dezinfikovať, použité náradie a pomôcky dezinfikovať a odložiť na vyhradené miesto.
Vstup je Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek ukončiť a požiadať Klienta o opustenie Priestorov v prípade, že Klient porušil svoje povinnosti podľa týchto VOP alebo nedodržal iné pokyny Prevádzkovateľa, ktoré slúžia na ochranu zdravia a bezpečnosti Klientov v Priestoroch alebo na predchádzanie škodám, pričom v takom prípade Klient nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za nevyčerpanú časť Služieb alebo použitie jednorazového vstupu.
Cenu za vstup je možné uhradiť ako cenu jednorazového vstupu s použitím online platobnej brány alebo na recepcii. V prípade zakúpenia časovej permanentky, táto oprávňuje Klienta na neobmedzený počet vstupov počas doby jej platnosti a počas prevádzkového času Prevádzkovateľa.
Platby za služby a tovar sa vykonávajú výlučne v eurách; pri online platbe je suma splatná okamžite, pri platbe v priestoroch sa akceptujú hotovosť alebo platobné karty.
4. Registrácia Klienta v ERR Systéme a podmienky registrácie, odstúpenie od zmluvy a jej skončenie
Pre využívanie niektorých Služieb a výhodnejšie ceny Služieb je potrebné, aby sa Klient vopred registroval v ERR Systéme OMNiS VITALITY prostredníctvom stránky www.omnisvitality.sk Registrácia je bezplatná. Pri registrácii Klient schváli tieto VOP a oboznámi sa aj s podmienkami spracúvania osobných údajov. Klienti, ktorí sú v čase vydania týchto VOP už registrovaní v predchádzajúcom klientskom systéme sú povinný sledovať zmeny VOP na stránke www.omnisvitality.sk.
Registrácia Klienta je povinná pre zakúpenie služby / tovaru a na rezerváciu miesta na individuálnom / skupinovom cvičení. Registračný formulár obsahuje nasledovné povinné údaje: meno a priezvisko Klienta, ulica, číslo domu, mesto a PSČ jeho trvalého pobytu/kontaktnej adresy, telefónne číslo, emailovú adresu Klienta a heslo do zákazníckeho účtu v ERR Systéme. V registračnom formulári tiež Klient potvrdí svoj súhlas s týmito VOP a oboznámenie sa s podmienkami spracúvania osobných údajov. Po vyplnení registračného formuláru sa Klientovi vytvorí registrovaný zákaznícky profil.
Kedykoľvek po vytvorení profilu je Klient oprávnený prostredníctvom platobnej brány zaplatiť predplatné za Služby v minimálnom rozsahu 2x jednorazového vstupu pri použití predplatného (Kreditu), teda v čase vydania týchto VOP je to najmenej 13 EUR. Až po zaplatení predplatného je možné prvé rezervovanie a využitie Služieb. ID karta pridelená Klientovi pri registrácii ho identifikuje ako konkrétneho registrovaného Klienta OMNiS VITALITY pri vstupe a výstupe z jej priestorov a pri objednávaní Služieb a platení za Služby v Priestoroch. Na zákazníckom účte v ERR Systéme má Klient prístup k informáciám o svojom predplatnom služieb – výške Kreditu a prehľad o jeho využití. P
Prostredníctvom ERR Systému Prevádzkovateľ doručuje OMNiS VITALITY aj elektronické faktúry za uhradené predplatné Služieb. Registráciou Klient súhlasí s tým, že faktúry za uhradené predplatné Služieb a Tovarov mu budú zasielané v elektronickej forme. Stav svojho Kreditu môže Klient zistiť prípadne doplniť aj použitím QR kódu v automate v Priestoroch.
Odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku – Klient, ktorý je spotrebiteľom, je oprávnený odstúpiť od zmluvy uzatvorenej na diaľku (napr. online registrácia a kúpa kreditu) bez uvedenia dôvodu do
14 dní od uzavretia zmluvy. Odstúpenie je možné uplatniť písomne (e‑mailom na info@omnisvitality.sk alebo poštou na adresu sídla Prevádzkovateľa). Po odstúpení vráti prevádzkovateľ spotrebiteľovi zaplatené peňažné prostriedky v lehote 14 dní rovnakým spôsobom,
ak služby ešte neboli začaté. Ak na žiadosť spotrebiteľa začala služba poskytovaná pred uplynutím lehoty na odstúpenie, spotrebiteľ uhradí pomernú časť za už poskytnuté plnenie a zvyšný kredit sa
vráti (doplnili sme právo na odstúpenie a spôsob jeho uplatnenia). Klient môže zmluvu vypovedať kedykoľvek písomným oznámením; nevyužitý kredit sa vráti alebo prepíše podľa podmienok odstúpenia vyššie.
5. Platenie za Služby
Každý zaplatený jednorazový vstup oprávňuje Klienta, aby využil službu fitnescentra OMNiS VITALITY na individuálne športovanie a tréning podľa bodu 3.1 VOP. Platenie s registráciou v ERR Systéme. Predplatné na Služby (Kredit) a permanentka. Rezervácia skupinového tréningu a účasť na ňom, rezervácia alebo kúpa permanentky sú možné iba pre Klienta registrovaného v ESS Systéme, ktorého uhradené predplatné služieb (Kredit) postačuje na úhradu ceny vybranej Služby podľa aktuálneho cenníka Prevádzkovateľa. Registrovaný Klient platí za Služby tým spôsobom, že po prihlásení do zákazníckeho konta prostredníctvom platobnej brány na webovej stránke, alebo v Priestoroch OMNiS VITALITY s využitím recepcie zaplatí určitú sumu ako časovo obmedzené predplatné na Služby (ďalej toto predplatné za služby ako „Kredit“). Tento Kredit sa eviduje na jeho zákazníckom konte v ERR Systéme a tento Kredit môže Klient využívať na platenie za Služby, Tovary a za permanentky. Cena objednaného individuálneho/skupinového tréningu sa odráta Klientovi z predplateného kreditu pri objednaní a prípadne sa mu vráti (čiastočne alebo úplne) sa podmienok ustanovení o STORNE podľa týchto VOP opätovným pripísaním na jeho kredit. Pokiaľ nejde o vopred rezervované Služby, pre ktoré sa platba z kreditu odráta už pri rezervácii, odráta sa Klientovi platba za Službu z kreditu pri vstupe do Priestorov. Platenie za jednotlivé vstupy podľa bodu 3.1 VOP sa odráta z Kreditu Klienta automaticky pri príchode do Priestorov.
Čas platnosti Kreditu: Predplatné za Služby (Kredit) môže Klient využiť na úhradu cien Služieb a Tovaru počas časovo obmedzeného obdobia 12 mesiacov od jeho pripísania na zákaznícke konto Klienta – táto doba sa ďalej označuje ako doba platnosti Kreditu. Doba platnosti Kreditu sa automaticky predlžuje o ďalších 12 mesiacov v momente, keď je Kredit zvýšený o ďalšiu platbu Klienta. Uhradené predplatné na Služby (Kredit) je Klient povinný využiť na rezervovanie a platenie Služieb alebo Tovarov počas jeho platnosti, teda počas 12 mesiacov od zaplatenia, inak sa jeho platnosť skončí. Ak nie je predplatné za Služby (Kredit) využité počas doby platnosti Kreditu ani nie je táto doba predĺžená ako je uvedené vyššie, platnosť predplatného za Služby (Kreditu) skončí. Kredit, ktoré platnosť skončila nemožno využiť po časovom limite platnosti na úhradu Služieb ani Tovarov. Nevyčerpaný Kredit, ktorého platnosť sa skončila, prevádzkovateľ Klientovi nevracia a uplynutím doby platnosti Kreditu zanikne prípadný nárok Klienta na vrátanie nevyčerpaného kreditu Klientovi. Prevádzkovateľ môže Klienta upozorniť pred skončením platnosti Kreditu na poslednú možnosť jeho vyčerpania. V odôvodnených prípadoch je na žiadosť Klienta, ktorá však musí byť Prevádzkovateľovi doručená pred skončením platnosti Kreditu Prevádzkovateľovi Prevádzkovateľ oprávnený (nie však povinný) platnosť predplatného na Služby (Kreditu) predĺžiť.
Typy a platnosť permanentiek Registrovaným Klientom Prevádzkovateľ umožňuje prostredníctvom ERR Systému kúpu časových permanentiek, ktoré sa vzťahujú výhradne na službu bežného vstupu. Zakúpená permanentka oprávňuje Klienta na neobmedzený počet vstupov podľa bodu 3.1 týchto VOP počas doby jej platnosti. Permanentka sa nevzťahuje na služby skupinového tréningu alebo sauny a nemožno ju použiť na využitie takýchto služieb ani na platenie za Tovar. Permanentka je neprenosná a platí výhradne pre jedného registrovaného Klienta. V prípade zistenia porušenia opatrenia prenosnosti na inú osobu ako registrovanú, bude účet automatický zrušený a registrovanej osobe, tak ako aj osobe ktorá chcela využiť cudziu karty zamedzený ďalší vstup a presun ich údajov na black list.
6. Reklamačný poriadok Služby
Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady služieb v zmysle platných právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Očiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej ako „OZ“) v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov (ďalej ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“).
V prípade, ak zakúpená Služba obsahuje vady je Klient povinný uplatniť nároky z vád (reklamáciu) bez zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie, teda v deň v ktorom nebola služba poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom rozsahu, kvalite, množstve a termíne, inak právo na reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najmä ak Služba nebola poskytnutá za cenu podľa cenníka alebo bola cena Služby nesprávne zaúčtovaná, je Klient oprávnený uplatniť vadu do 30 dní od poskytnutia Služby. Nároky z vád Služieb (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase prevádzkových hodín recepcie na recepcii OMNiS VITALITY alebo emailom na adrese info@omnisvitality.sk alebo písomnou reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu OMNiS VITALITY, s.r.o., so sídlom Hlavná 29, 080 01 Prešov. Dodatočne zistené vady nebudú akceptované.
Údaje poskytované pri reklamácii
Klient je povinný pri reklamácii uviesť aspoň tieto údaje: dátum uplatnenia reklamácie, dátum zakúpenia, cenu reklamovanej Služby a v prípade že je cena vyúčtovaná faktúrou číslo faktúry ako dokladu o zakúpení reklamovanej Služby; dôvody reklamácie a popísané reklamované vady a nárok zo zodpovednosti za vady, ktorý reklamujúci požaduje; podpis reklamujúceho Klienta V prípade ak reklamácia neobsahuje informácie uvedené vyššie a tieto informácie nedoplní reklamujúci ani do 3 dní od výzvy Prevádzkovateľa na ich doplnenie, konanie o vybavení reklamácie sa zastaví a reklamácia nebude riešená.
Riešenie reklamácie
Prevádzkovateľ po doručení reklamácie vyhotoví záznam o uplatnenej reklamácii, v ktorej uvedie údaje podľa bodu Údaje poskytované pri reklamácii a pripojí potvrdenie o doručení reklamácie Prevádzkovateľovi. Prevádzkovateľ rozhodne podľa možností o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje preverenie okolností poskytnutia Služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Nároky pri vadách Služieb:
V prípade poskytnutia Služby s vadami je Klient oprávnený a) požadovať odstránenie vád poskytnutím náhradnej Služby, poskytnutie chýbajúcej Služby alebo b) požadovať odstránenie vád opravou Služby, ak sú vady opraviteľné, alebo c) požadovať primeranú zľavu z ceny Služby alebo d) odstúpiť od zmluvy, ak Služba nebola vôbec poskytnutá.
Riešenie sporov
V prípade, ak je Klient spotrebiteľom, teda je to fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania a nie je spokojný so spôsobom ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu. Ak Prevádzkovateľ na žiadosť Kupujúceho podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania Klientom, Klient má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon o ASR“). Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je (i) Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Ústredný inšpektorát SOI, Odbor medzinárodných vzťahov a ARS, Prievozská 32, poštový priečinok 29, 827 99 Bratislava alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk alebo (ii) iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskychsporov/ 146987s ), pričom Klient má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Klient môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov online, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
Návrh Klienta na začatie alternatívneho riešenia sporu musí v zmysle § 12 odsek 3 Zákona o ARS obsahovať:
- meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický kontakt, ak ich má,
- presné označenie Predávajúceho,
- úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností, označenie, čoho sa Klient ako spotrebiteľ domáha,
- dátum, kedy sa Klient ako spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s Prevádzkovateľom bol bezvýsledný,
- vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e) Zákona o ARS.
Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Na podanie návrhu môže Klient využiť formulár, ktorého vzor je Kupujúcemu k dispozícii na stiahnutie na stránke Predávajúceho, ako aj webovom sídle ministerstva ( a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. K návrhu Klient priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a Prevádzkovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
7. Osobné údaje
Osobné údaje Klientov a tretích osôb spracúva Prevádzkovateľ za podmienok, ktoré sú uvedené v Informácii o spracúvaní osobných údajov OMNiS VITALITY www.omnisvitality.sk a s ktorými sa Klient oboznamuje pri registrácii. Na účely registrácie, rezervácií, fakturácie a marketingových oznámení spracúvame meno, priezvisko, kontaktné údaje a údaje o využívaní služieb; prijatím týchto VOP udeľuje Klient súhlas so spracúvaním osobných údajov v rozsahu a na účely uvedené v zásadách ochrany osobných údajov.
Klienti berú na vedomie, že Priestory OMNiS VITALITY najmä priestory vstupu, platobný a predajný automat, chodby a spoločné priestory sú monitorované kamerovým systémom na účely (i) bezpečnosti zdravia a majetku Prevádzkovateľa, jeho Klientov a zamestnancov (ii) uplatňovania, obhajovania a preukazovania právnych nárokov Prevádzkovateľa, podrobnosti o kamerovom systéme sú v Informácii o spracúvaní osobných údajov. Otázky Prevádzkovateľovi, týkajúce sa spracúvania osobných údajov, mu môžete adresovať na adresu Hlavná 29, 080 01, Prešov alebo v elektronickej podobe na e-mail adresu: info@omnisvitality.sk.
8. Orgány dohľadu
Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa pri poskytovaní služieb pohybového centra vykonáva Regionálny úrad verejného zdravotníctva v Prešove. Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa vo veciach ochrany spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk). Dohľad nad spracúvaním osobných údajov a plnením povinností prevádzkovateľa vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov (www.dataprotection.gov.sk/uoou/)
9. Záverečné ustanovenia
Tieto VOP sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, predovšetkým Občianskym zákonníkom, Obchodným zákonníkom a zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto VOP kedykoľvek meniť a/alebo dopĺňať, a to najmä z dôvodu zmeny príslušných právnych predpisov alebo interných postupov centra.
Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.01.2025.